Pakoilua

lomamoodissa, jee sille.

Ensin ajattelin että käyn kaupungilla vähän hummailemassa, mutta Pikkusiskolle tulikin vieras. Ajattelin uudestaan, kaivelin tutkimusaineistoni esiin ja ajattelin aikani kuluksi urakoida sitä nakkia vähän eteenpäin. Jee sillekin.
Vaikka tietysti on vähän kyseenalaista, eteneekö tutkimustyö sillä, että istuu kaikki materiaalit vieressään sohvanmutkassa ja kirjoittaa blogia. Mutta saahan sitä toivoa.
Ja hyvin suunniteltu on joka tapauksessa jo melkein kokonaan tehty. Onhan?

*
HraH oli päässyt turvallisesti perille, häntä ei kaapattu mihinkään ja viinitila (tai ainakin viinitilatuotanto) -osio on mitä miellyttävimmin aloitettu.
Vähän kyllä on epää että minä juon kotisohvassa juomia joista en edes pidä ja katson epäonnista jääkiekkoa ja hän siellä miellyttävässä etelän lämmössä nassuttelee mustekalasia ja siemailee viinitilatuotteita.
Toisaalta, kuka käski juoda juomia joista ei pidä ja katsoa sitä tyhmää jääkiekkoa. Niin että itseään on taas syyttäminen tässäkin asiassa.

*

Lapset ne vasta lomamoodissa ovatkin. Isoveli lähti kaupunkiin toimittamaan muuatta asiaa ja murehti takaisintuloaan.
Minä siihen että mitenniin, bussit kulkevat kymmenen minuutin välein vaikka onkin loma.
Isoveli: "mut eiks nyt oo sunnuntai"

*

ja nyt lakkaan pakoilemasta sitä mitä oikeasti pitäisi tehdä ja siirryn diskurssi- ja muuanalyysin ihmeelliseen maailmaan.


2 kommenttia:

  1. Onneksi sä olet niin reipas ja mukava, ettei sua haittaa hran viiniloma. Mä en ihan juuri ollut onnessani kun mies oli viime viikon Lontoossa. Epää! Esikoinen iloisena selosti et nyt isi on raffn museossa ja lähettää mulle hienoja kuvia lntokoneista. Sanoin et "mä olen NIIN iloinen isin puolesta ja TOSI siistiä et se on lontoossa ja voi kun onkin hauskaa". Esikoinen tuijotti mua hetken, sanoi hohhoijaa taas ja alkoi tekemään omiaan. Kehen toi lapsi tulee kun ei ainakaan muhun?

    VastaaPoista