työtorstai

kävelin töihin, tein töitä.
Ensimmäistä kertaa varmaan viikkoon oli sellainen olo, että ehdin melkein hengittää työpäivän aikana.

Torstaisin meillä on viikkopalaveri.
Sain hyvällä tavalla tukea omalta porukalta.
Ja kävin vielä hyvän jälkikeskustelunkin siihen päälle.


 

Melkein olin jo lähdössä kotiin - takki päällä ja kengät jalassa - kun tuli vielä yksi hoidettava. Ja vielä yksi lisää. Ja yksi ja yksi ja yksi.

Kävelin kotiin.
Söin.

Lähdin pyöräillen uudelle kierrokselle töihin.
Luulin jo päässeeni eroon iltatöistä ja erityisesti näistä piinallisista infotapahtumista.
Lällällää, enpäs päässytkään.  olen puhunut semmoisia läpi niin moneen kertaan, että alan kyllästyä omiin juttuihini. pitäisi vissiin uudistaa repertuaaria.
Jälkimmäinen ilta hyydytti. illan ensimmäinen porukka kannatteli mukanaan, jälkimmäisessä oli mulkoilijoita. olin veikannut päinvastoin.

Pyöräilin kotiin pakkasessa.
Olin hyhmässä aivoista ja henkisesti ja fyysisesti.
Palelin.
Piti pistää kaksi pyjamaa päällekkäin kun menin nukkumaan.

Meillä on yhden nuoren kanssa semmoinen vitsi että aina kun hänen elämässään tapahtuu jotain huikean hienoa, minä olen kokouksessa tai infotapahtumassa.
Juuri ennen illan tapahtuman alkua nuorelta tuli viesti: mahdatko olla kokouksessa? pääsin nimittäin työhaastatteluun!

3 kommenttia:

  1. Oliskohan illan jälkimmäisen porukan mulkoilun syynä ollut paremminkin se, että se oli illan jälkimmäinen porukka. Ylipäätään illat ei ole näin marraskuussa ehkä sitä inspiroivinta aikaa.
    Mutta ehdottomasti sun kannattaa jatkaa kokouksissa ja infoissa käymistä, koska sillä näyttää olevan hyviä vaikutuksia nuoren elämään :). (Mulla on pienessä mittakaavassa vastaavia kokemuksia. Kun seurataan tällä kaudella naapurimaassa pelaavan pojan pelejä, joukkueensa tekee aina maalin, kun minä olen poistunut ruudun äärestä).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kun pahin mulkoilija avasi suunsa, tiesin heti mistä mulkoilu johtui. Lisää mulkoilua, järmäämistä ja kädenvääntöä luultavasti tulossa.
      Sullahan on sitten iltajumppaa luvassa kun hyppelet sohvalle ja sohvalta ylös ja eteiseen maalien toivossa :)

      Poista
  2. Hei mahtavaa tuo työhaastattelu. Ne on niin isoja juttuja äitienkin elämässä. Ja niin jänniä.

    VastaaPoista