Katselin yhtenä iltana ikkunasta. Läheisen tien viherkaistalla pyllyili melkoinen joukkio ihmisiä, ja rupesin oikein seuraamaan, että mitä siellä on meneillään.
Näyttivät noukkivan jotain. Oli pussia ja purnukkaa.
Huikkasin Lehtorille, että mikä ihmeen lauma tuolla pööpöilee. Mitä tuossa viherkaistalla kasvaa, ja liekö se ensinkään syömäkelpoista tai syötäväksi tarkoitettua?
Lehtorikaan ei tiennyt.
Seuraavan aamun aamulenkki piti kierrättää sitä reittiä. Oikein hidastin kurvissa ja jäin tarkastelemaan pöpelikköä.
Täydessä kukassa olevaa ruusupensaikkoa.
Olisivatkohan keränneet ruusunlehtiä johonkin ruusuveteen?
Vesipisarat ruusun (terä)lehdillä ovat ihana näky.
VastaaPoistaOi miten hauskoja ja mielenkiintoisia postauksia täällä taas onkaan!