kesäkuu?

Olen toukokuussa ollut vähän laiska lukija.

Toukokuussa olen löytänyt paljon monenmoista.


**

Yksi suloisista pulluraposkista kerii kierroksia kesäleirisäännöistä: leirille ei saa viedä energiapurkkaa.
Mä en tiedä mitä se energiapurkka on, mitä jos mä otan sitä vahingossa mukaan?
Ehdotin, ettei leirille otettaisi mitään purkkaa.
Mut jos se on vaikka jotain mitä on kiinnitetty vaatteisiin niin kuin varanapit?

Sama lapsukainen on myös huolissaan siitä, että hän vahingossa rupeaa kesäleirillä kiroilemaan ja polttamaan piippua (?!).


Sain vakuutella lapselle hyvän tovin, että kyllä hän nyt normaaleja sääntöjä pystyy ihan hyvin noudattamaan.
Enpä ole turhaan opiskellut puheviestintää.

**




2 kommenttia:

  1. Energiapurkka? En ole ikinä kuullutkaan. Maistuukohan se yhtä pahalta kuin energiajuomat? Koska olen aina iltapäivisin niin nuupahtanut, niin kai minun pitää kokeilla tuotakin. Mitä tahansa kokeilen paitsi riittäviä yöunia ;)

    VastaaPoista
  2. enpä ole minäkään moisesta kuullut; eikä teini.
    Se on jotain totaalisen uutta luultavasti!

    VastaaPoista