copycat

verstaalla sen tuhannen kiire. Meillähän ei koskaan tehdä mitään ajoissa, koska ei ole muuta tinkaa kuin viimetinka.
Kaikki ne satajayksi asiaa, jotka pitää viikonloppukeikkaa varten valmistella, valmistellaan tietysti tänään.

Jos nyt hakemalla hakee jotain positiivista, niin kiire loppui kolme varttia sitten. Siihen kun kopiokone leikkasi kiinni. Tietysti. Edes minun melko normaalikokoinen räpyläni ei yltänyt sinne, missä paperjam majailee, saati sitten noiden kahdesti minua kookkaampien herrojen.
Nyt ei sitten enää valmistellakaan.
Nauraisin jos pystyisin. (ja uskaltaisin)

*
Eilen oli herrakerhoa ja vaihteeksi kinattiin taas. Olin kotimatkalla viluinen ja pottuuntunut, onneksi hraH:lla on konjakkia kaapissaan. Ruokalusikallinen iltapalan päälle lämmitti ja rauhoitti mukavasti.
Tätä vauhtia minulla on kohta ongelma.

*
Näin unta että minut valittiin vuoden parhaaksi radiojuontajaksi. En edes tiennyt, että työskentelin radiossa, olin sitten vähän yllättynyt saamastani huomiosta. Työnkuvaani kuului ilmeisesti sanoa älykkäästi "hmm" aina välillä, ja siksi olin suuri yleisön suosikki. Michelle Pfeiffer tuli onnittelemaan.
Mikäköhän oidipaalinen trauma minulla mahtaa olla?
Älkää edes sanoko, pelkkä ajatus saa minut eksistentiaalituskaan.

*
Lamaantunut ja lakoninen olo. Ja pottuuntunut siitä huomisesta työpäivästä.
Että olisin paikalla sovittuun aikaan, minun pitäisi ilmeisesti yöpyä työpisteessä, koska kotoa sinne ei ole yhtään järkevää bussiyhteyttä aamulla kukonlaulun aikaan.
Olen päättänyt myöhästyä.
Hyi minua! Sekin vielä tässä kurimuksessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti