Hajanaisia

"äiti, I on mulle ihan kateellinen susta, kun sä et koskaan kiellä melkein mitään"
"aina te haluutte kieltää multa ihan kaiken ja mä en koskaan saa yhtään mitään"

*

"mitä sun päivääs kuuluu, miten treenit meni?"
"ihan hyvää"
"mees suihkuun sit"
ZLÄM (ovi) + jurpotus: "mä luulin et sä haluut puhuu mun kanssa mut aina vaan huudetaan ja huudetaan ja riehutaan ja heitetään lapset ulos ja..."

*

"no mitä sun elämääs tällä hetkellä kuuluu?"
---syvä hiljaisuus--- (ja tuorein Akkari)
"niin että kun sä nyt istut siinä ja mä olen äidillisellä tuulella, niin mitä sun elämääs kuuluu?"
"puhuiksä mulle? No mä mietin voinko mä vielä nostaa mun keskiarvoa mahdollisimman vähällä vaivalla ja miten musta tulee parempi pelaaja säbässä ja trstsst:ssä" (jokin käsittämätön nettipeli, luultavasti)
"no mikä on lopputulema?"
"en; harjoittelemalla ja harjoittelemalla. Eikun sittenkin, mä hengaan yökaudet pihalla tuhmien tyttöjen kanssa ja poltan tupakkaa ja käytän kiellettyjä aineita."

*

Jotenkin epäilyttää, etten tänäkään vuonna kilpaile Vuoden Äidin palkinnosta.

2 kommenttia:

  1. :D

    En mäkään mutta musta silti tuntuu et meillä molemmilla on tyytyväiset lapset.

    Se ei tosin aina näy tai kuulu.

    VastaaPoista