tyhjensin käsilaukkuni

 ihana Taru tyhjensi käsilaukkunsa ja haastoi mukaan sielun syvyyksien tarkasteluun.

Tykkään tästä haasteesta!

Minua vaivaa lievä laukkuhulluus, ihmisellä ei koskaan ole ainakaan liikaa laukkuja, ja aina voi etsiä vielä vähän täydellisempää. (ja muistikirjahulluus, se vaivaa minua myös. muuten olen melko selväjärkinen)

ja mitä olikaan veskani kätkenyt sisuksiinsa?




...ainakin yhden kappaleen maine cooneja, näköjään.



Aunts&Uncles -laukustani löytyi
- kukkaro, Aunts&Uncles
- irrallisia maskeja, maskeja pussissa (korona-ajan aikuistalouden ekvivalentti lapsiperheiden vaipoille)
- käsidesi (korona-ajan aikuistalouden ekvivalentti maitokorvikkeelle /pillimehulle; en silti suosittele juomaan!)
- kuitteja
- kauppalista: muista ostaa lääkkeet ja jogurttijuoma!
- xylitolipastilleja
- avaimet omaan kotiin
- vara-avaimet siskolle, minigrip-pussissa. en muistanut että ne ovat minulla
- yksittäispakattu ffp2-maski
- pussukka, jossa laaja valikoima laturinpiuhoja ja piuhalliset kuulokkeet
- langattomat kuulokkeet
- toinen pussukka, jossa toiset piuhalliset kuulokkeet, huulirasvaa ja vahvoja särkylääkkeitä
- särkylääkeliuska; puoliksi käytetty
- vara-akku 
- fläpä eli ipad
- muistikirja/kalenteri (kaikkein pohjimmaisena kuvassa)
- kolme eriväristä kynää
- huulirasvaa
- 30 senttiä rahaa
- rytistettävä varakassi




Laukku on melkein upouusi: myöhäinen joululahja itselleni alkuvuodesta.
Ja se on lähes täydellinen.
Se on ihanan pehmeää nahkaa, siinä on riittävän monta riittävän tilavaa lokeroa että tavarat pysyvät järjestyksessä, se ei pompota liikaa, siitä ei tule liian painavaa, eikä mitään katoa veskan pohjalle.
Arjessa siihen mahtuu kaikki minulle tärkeä ja tarpeellinen.
Sinne mahtuu taiten asetellen myös pieni vesipullo ja joku pieni eväs, ainakin jos jättää kalenterin /muistikirjan kotiin.
Ja kun maskeista päästään eroon, vapautuu kokonainen lokero kaikelle ihanalle.
Jos hakemalla hakee jotain negatiivista, niin tavallisenkokoista kirjaa tähän ei taida mahtua, mutta fläpällähän kulkee e-kirja näppärästi. Ja pokkari kyllä taitaa mahtua.

Tämä on jo kolmas laukku tältä samalta laukkumerkiltä.
Kaikki kolme veskaa ovat kertakaikkisen ihania ja mukavan käytännöllisiä.
Tämä on paras kaikista. 

*
Tykkään tästä haasteesta, mutta oikeastaan olen vähän tylsä haastettava, sillä ruokkoan veskani ihan säännöllisesti.
Olen monessa asiassa joviaali huithapeli, mutta in-ho-an epäjärjestyksessä olevia laukkuja. 
*

Emma, Helminainen, Marjaana - mitä teillä kulkee mukana?


*

26/31

14 kommenttia:

  1. IHANA laukku!! Mä olen myös laukkuhullu. Ihan siis oikeasti HULLU 🙈, voin vähän paljastella tätä hulluuttani, kun vastaan haasteeseen. Eli juu, otan kopin, mutta varmaan vasta ensi viikolla.

    Sitä ennen hyvää viikonloppua. Ja hei, tee mun blogissa olevaa hernetahnaa, jos haluat ruokapuolelle jotain ihanaa! 💚💚💚

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jään odottamaan laukkuhullun tunnustuksia❤️
      Hernetahna menee testiin, ehdottomasti - se kuulostaa herkulliselta.

      Poista
  2. Kiva postaus! Minulla löytyy laukkuja monen lähtöön. Just siivosin työlaukun. Vapaa-ajan laukun (pikkureissujen) laukun siivoan heti reissun jälkeen. Kaikkea tavaraa sitä kyllä lakkuihin äkkiä kertyy. Mukavaa viikonloppua sinulle!

    VastaaPoista
  3. Haa, mä olen tän varmaan joskus tehnyt, mutta ehdottomasti teen uudelleen, niin jänniä itsellekin yllättäviä asioita löytyi käsväskystä!

    http://marjaananmaja.blogspot.com/2014/04/mita-loytyy-naisen-kasilaukusta.html

    -paitsi että tää olikin teinihaaste, mutta käsilaukkukysymys löytyy kyllä ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen tehnyt monta kertaa, mutta en löytänyt millään hakusanalla niitä blogistani. Muistan ihan kuvatkin.

      Jään odottamaan mahtipaljastuksia käsiveskan uumenista :)

      Poista
  4. Haaste vastaanotettu!
    Tää postaus sai aikaan muuten jotain (mulle) erittäin outoa käytöstä.
    Helmi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no nythän meni mielenkiintoiseksi, mitä outoa onkaan luvassa? ;)

      Poista
  5. Jee ihanaa, että osallistuit :) Ja ihailuni siitä, että sulla on niin paljon pussukoita ja minigripjutskia - mulla on kaikki levällään omassa laukussa :D Iloa käsilaukkeiluun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en kestäisi kaikkia noita solmussa olevia piuhoja ja kuulokkeiden johtoja ja muita - ne vaan on ihan pakko pakata pussukoihin.

      Poista
  6. Olen tehnyt tämän haasteen vuosia sitten. Silloin laukusta ei löytynyt yhden yhtään maskia eikä edes käsidesiä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mutta pillimehuja, vaippoja, parittomia sukkia ja epämääräisiä leluja kyllä :)
      Niin ne ajat muuttuvat

      Poista
  7. Onpas sulla kuulokkeita ja piuhuja. Oletko niitä ihmisiä, jotka rientävät apuun, kun joku sanoo Apua akku loppuu. Olet heti kärppänä paikalla että tarttetko tavis laturin vai sen c-laturin ja toki aifouninkin piuha löytyy :)
    Mulla on yleensä kanssa joku muistikirja kassissa, mutta en oikein tiedä mitä niihin kirjaisin. Haluaisin kirjata jotain syvällistä, mutta yleensä vaan lasken ja lasken sinne pakollisia menoja ja tyrmistyn joka kerta yhtä paljon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juuh, mä olen just niitä maijapoppanen/muumimamma jonka käsilaukun uumenista löytyy vaikka mitä. Vähemmälläkin varmaan pärjäisi.

      Ja vaikka mulla on aina kaikkea mukana, niin muistikirjaa ei taatusti koskaan silloin kun tulee satunnainen syvällinen ajatus. grr.

      Poista