iltakävelyn ilo

 Olen löytänyt uusia kävelylenkkejä. Vuosi sitten kävelin pururataverkostoa ja yhdistelin siihen kaikenmoisia mutkia aina mieleni mukaan, metsäisemmissä maastoissa oli hyvä mennä. 

Nyt lumitalven jäljiltä on pitänyt yrittää löytää aurattuja, suksiladuttomia reittejä. Uusin hyvä kävelyreittini kulkee hautausmaan halki.

Aluksi tuntui vähän oudolta pistellä siellä menemään vain ulkoilemassa, ilman muistelutarkoitusta.

Sopivasti mutkittelemalla olen löytänyt metsänreunaisia kaupunkimaastoja.

Illan kävelyistä on tullut suuri ilo.

Ja lähityöpäivinä jokirannan aamu on toinen ilo.




*

päivän sapuska: uunihalloumipasta tjsp, vesimelonia, viinirypäleitä, mansikoita. 

päivän sana: YT

*

Kauppareissu. 
En aio mennä moneen päivään, vaikka kasviksia (=hedelmiä) on aivan liian vähän. 

Ruokaplään:
pe - tortillat
la - tortillajämät
su - pekoninen kanapata
ma - nakit + perunalohkot


*

18/31

6 kommenttia:

  1. Tanssiiko nuo jonkun haudalla? ;)
    Lukkokuva sykahdyttää, kiitos. Jotakin ihanaa siinä on!
    Aika hienoa, että iltakävelyt on sulla olemassa! (oispa..)
    Ruokapläänissäkin on jotain ihanaa. Koska ruoka <3
    Yyteestä en tykkää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä ihmettelin, että mitä patsaat tekevät. Kyllähän siitä taitaa olla tanssi käynnissä :D Erikoinen valinta, mutta komea patsas

      Poista
    2. mun täytyy nyt todellakin mennä tarkistamaan kenen haudasta on kyse; josko siitä selviäisi mitä patsasihmiset puuhaavat.

      Poista
  2. Mä en tiedä, mitä ne tekevät! Se näyttää kauempaa todella erikoiselta pystiltä. Seuraavalla kävelyllä menen katsomaan, kenen haudasta on kyse, josko se vähän selvittäisi tilannetta.

    iltakävelyt ovat tällä hetkellä ihan parasta.
    ja ruoka.
    onhan sitä siinä jo ihmisellä ihan yllinkyllin

    VastaaPoista
  3. Täällä on kanssa uudet reitit hakusessa, kun edelleen on sen verran ladunpohjia jäljellä, etten kehtaa uhmata kieltokylttejä. Enkä tykkäisi itsekään, jos sinne joku menisi talsimaan, jos itse haluaisin vielä hiihtää.

    Aika vähissä vaan on maisemallisesti mielenkiintoiset reitit, joten kävelen tylsiä, mutta kuuntelen kivaa kirjaa, niin ei tule niin mietittyä missä askeltaa.

    Sun aamuiset jokirantakuvat Instassa on ilahduttaneet mua usein. Kiitos niistä(kin) ja hyvää viikonloppua <3. Teillä on sentään ruokaa tiedossa, itsestä en ole niin varma. Tänään parasta mihin kykenin, oli ajaa Hesen autokaistan luukulle. En jaksanut tehdä itse, eikä ollut mitään mistä tehdäkään, mutten jaksanut myöskään mennä kauppaan. Enkä nousta autosta. Nyt on sitten palkkiona paha olo, vaikka maistuikin alkuun ihan hyvältä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ladunpohjalla on huono kävellä muutenkin. Tai meidän kulmilla ne ovat niin jäisiä, että ei tule kävelystä mitään.
      Mä olen ruvennut puhumaan puhelimessa, äiti ja sisko ulkoiluttavat mua😊

      Leppoisaa ja voimaannuttavaa viikonloppua sulle Annukka!

      Poista