ylikierroksilla

järisyttävä tarmonpuuskaus jatkuu edelleen: olen tehnyt ihan valtavasti (ainakin siihen nähden että tänään on keskiviikko!) ja olen suunnitellut vähintään yhtä paljon tulevien kuukausien ohjelmistoa. Tästä kun alkaa se tohinaisin jakso vuodessa, ja parinkin muutoksen takia se on normaaliakin tohinaisempi; on varmaan hyvä vähän varautua.
Kunpa tällainen työvire pysyisi yllä pitkään!

Jos nyt hakemalla hakee jotain ihan tyhmää, on se ilman muuta viikon päästä uhkaava verstasväen ja herrakerhon kehittämispäivät.
Mennään yhdessä jonnekin maaseudulle olemaan kehittäviä ja harrastamaan tykyhenkistä liikuntaa. Pelataan kuulemma säbää tytöt-vastaan-pojat.
Arvatkaa olenko ainoa nainen paikalla?
Tai edes koko verstasyhteisössä?
Ja arvatkaapas vielä, kenen neronleimaus tällainen yhteishenkeä kohottava kehittämistapahtuma oikein on?
Niinpä.

Muutosvastarintojani muutenkin hiertävät kaikki tuloillaan olevat muutokset. Jotka noin periaatteessa ovat varmasti muutoksia parempaan päin.
Kai.

*

Lievästi ylikierroksilla oleva entinen pieneni pompahteli tänä aamuna silmät sikkarassa ja hiukset kikkarassa keittiöön. Ei kuulemma ollut vanha olo, vaan ihan samanlainen kuin eilenkin. Melkein samanlainen kuin kuusivuotiaalla. Paitsi että nyt on seitsemän ja saa lahjoja. ("äiti, mä en millään malta odottaa iltapäivään, soita töihin ja sano et sun pitää saada vapaapäivä kun mulla on synttärit!")

Kummallista kyllä, samana päivänä synttäreitään viettää myös Leevikisulainen. Yhteisesti sankarit ovat tänään kaksikymppisiä.
Synttäreidensä kunniaksi Leevi oli tavallistakin pöhelömpi ja yritti laiduntaa rucolapurkissa. Meidän kissat eivät ole kuulleet, että noin yleisesti ottaen kissoja pidetään petoeläiminä ja lihansyöjinä.

Pikkusisko toivoi, että synttärikakku olisi ihan tavallinen sokerikakku ("kun mä en useinkaan pidä kermavaahdosta ja niistä jutuista")
Minä ajattelin että kruunattaisiin ilta uimareissulla.

*

Olin ajatellut viettää tänään ostamattomuuspäivää, mutta joku oli rouhinut kaikki banaanit ja tomaatit.
Ilman niitä ei vaan voi elää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti