personal

olen tullut siihen tulokseen että tarvitsen personal trainerin.
Semmoisen kivan.
Joka tulee ja nätisti houkuttelee minut harjoittamaan liikuntaa, ei semmoista komentelevaa. Veisi puntille ja lenksalle ja järjestäisi minulle personal uimahallin kun ulkotiloissa on niin kylmä.
Liian helppoa pakoilla poikkeustila-argumentin taakse. Ensin oli remppa, ei millään pystynyt. Sitten tuli muutto. Ei taaskaan millään pystynyt. Ja nyt on ulkomaanvieraat; ei kykene. Ei sitten mitenkään.

Taidan tarvita myös personal kauneudenhoitomuistuttajan, joka sanoisi että tee nyt hyvä nainen jotain niille haituville päässäsi, eihän tuota peltoa kestä kukaan katsoa.
Se voisi sanoa myös että nypi ja rasvaa ja ruopsuta ja rouhi ja mitä kaikkea nyt kunnon naisten kuuluukaan muistaa aina hoitaa.

Ja sitten haluan personal alelaarishoppaajan, joka löytäisi minulle heti ne kaikki kivat vaatteet jotka haluan ja joita en löydä sen pahemmin kovan hinnan hyllyistä kuin alelaareistakaan.
Ja personal juhlamuistuttajan, joka pitäisi huolta siitä että lahjat on hankittu ajallaan ja juhlavaatteet myös. Varsinkin juhlavaatteet.

Enkä panisi pahakseni vaikka minulla olisi vielä personal kokkikin.
Olen viime viikkojen aikana ihan unohtanut, miten laitetaan ruokaa.
Varsinkin aamupuuroa.

Voi vitsit, olisi pitänyt ruveta prinsessaksi eikä tämmöiseksi.
Olisivat nuo perusasiat paremmassa jamassa.

2 kommenttia:

  1. Ihan samat tarpeet täällä. Toki tuo ihmehenkilö voisi myös päivittäin siivotakin. Lukuunottamatta tuota personal trainer osiota, kuulostaa jotenkin toimenkuvalta äiti. Mä en aina ymmärrä, että kuinka mä otin sen pestin itselleni, kun paljon mukavampaa olisi olla hellästi jonkin huolettavana (säilyttäen itsemääräämisoikeuden) ;)

    VastaaPoista
  2. kjaiks, unohdin kokonaan siivoamisen! Tarvitsen personal siivoojan, ehdottomasti.

    Huolestuttavaa kuitenkin, jos täytyy ruveta omaksi äidikseen. Kohta käy ilmi, että hraH on kauan sitten kadonnut veljeni ja hänen enonsa, että joku lapsista on pelkkää unta ja loput ovat isoäitejäni.

    Olisi tosissaan kannattanut suosiolla ruveta prinsessaksi...

    VastaaPoista