perjantaiplääh

se kehvatsun bussikortti olisi ollut kai vielä tänäänkin voimassa.
Olenko voinut katsoa päivän niin väärin?

No, pyöriskelin kumminkin, kun kerran olin niin päättänyt.
Kastuin vähän.

Muuten ei hullumpaa, mutta oikukas kuontaloni herkesi entistäkin oikukkaammaksi. Näytän leijonakuninkaalta.
Ei ole kivaa.

*


Olen viime aikoina yrittänyt oikein keskittymällä keskittyä itseni ruokintaan sekä koti- että työoloissa.
Ihan paras herkkueväs: kotikutoinen riisifrutti. Uuniriisaria, hitu turkkilaista jogurttia, marjoja. Ei lisättyä sokeria. Jälkiruuaksi jääkaappikylmä mantsuriini.

*

Repaleinen viikonloppu edessä taas: hraH toisen päivän töissä.
Viime viikonloppuna yksi keskenkasvuisista oli leirillä. Sitä edellisenä itse olin enimmäkseen kipeänä ja vähän töissä ja yksi keskenkasvuisista harrastuksissaan, sitä aiemmin hraH:lla oli taas työkeikka.
Kummallista. Sekä minun että hraH:n työ on arkista virka-aikatyötä, ja silti olemme tämän tästä menossa joko iltaisin tai viikonloppuisin. Olen koko viikon kärsinyt jostain kulttuurishokkiin verrattavasta, kun minulla ei ole ollut yhtään iltatöitä.

Tälle viikonlopulle olen sopinut treffit yhden keskenkasvuisen kaverin äidin kanssa: on syytä päivittää kaveruustilanne ja reunaehdot ennen kuin kaverikaksikolla mopo lähtee kunnolla keulimaan.
Ja kahden keskenkasvuisen kanssa olen menossa konserttiin.

*

Uuvahdin ihan: suursiivosin verstaalla, nyt en jaksa enää yhtään mitään. Höh ja pöh.

Pitäisi tietysti olla ihan jee, kun on perjantai, mutta olen vain plääh.

4 kommenttia:

  1. Kotoinen riisifruttisi näyttää todella herkulliselta. Menee kokeiluun :)

    VastaaPoista
  2. Olen varma, että leijonanharjasi ja sinä näytitte erittäin kiehtovalta!

    En tykkää riisistä makeissa ruuissa joten passaan ;)

    Iloa ja tsemiä!

    VastaaPoista
  3. Hyvän näköst sapuskaa, kelpais mullekkii.

    Ens kerralla ota kuontalostas kuva ja lataa se tänne meijjän muittenki katteltavaks!!

    VastaaPoista
  4. Timo: yritin kuvata pääni, mut ei se kuontalonpahus mahtunut kuvaan.

    VastaaPoista