perjantaikriizi

Olen tammikuun mittaan ollut kohtalaisen ahkera lukija.

Bussissa körötellessä saa helposti lukaistua kirjan-pari tuolloin ja tällöin. Enimmäkseen olen yrittänyt sulkea kaikenmoiset e-aparaatit (tietsikan, fläpän, känän) viimeistään kahdeksalta, ja niinä päivinä, jolloin siinä olen onnistunut, olen helposti lukenut tunnin-pari illan mittaan.
Kyllä on tehnyt ihmissielulle hyvää.

Paitsi.

Olen lukenut liikaa motivaatiokirjallisuutta.
Aion ehkä juosta superultramaratonin.
Tai sitten en.
Mutta ihan varmalla aion ostaa itselleni vihdoin uuden pyörän.
Kyllä aion.
Ostan.
Varmalla ostan.
Semmoisen kivan ja hienon, missä on aika pysty ajoasento ja käsijarrut.
Nopeahuoli on nyt kymmenen vuotta vanha ja siitä on vaihdettu jokseenkin kaikki vaihdettavissa olevat osat. Kyllä nyt haluan uuden ja osasvaihtamattoman.
Ajattelin että myyn kickbiken ja annan vaihdossa Nopeahuolen. Tai päinvastoin.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti