epäilen ostosteni riittävyyttä

Mietin, että minulle olisi hyväksi vähentää tietokoneella kököttämistä.
Ja somea.





 Sitten istuin puoli tuntia muokkaamassa verkkokaupan tilauksia ja seuraavaksi aion pyöriä rentouttavan pikkuhetken somessa.


Tällä viikolla enää yksi työpäivä.

Torstaina olen lomalla, jee sille.

Aion siivota ja kävellä ja lukea ja kokata ja kutoa ja piirrellä ja kirjoitella ja ja ja ja...
Tai ehkä vain vetelehdin kotivaatteissa ja mietin olevaa ja tulevaa.

Yritin tehdä verkkokauppaostoksia ja minulla on muka ruokasuunnitelma. Se ostoskori näyttää kamalan vajavaiselta hintaansa verrattuna. Olen melko varma siitä että kaupasta saisin paljon kukkurallisemman kärryllisen samalla rahalla. 

*

30/31

mitä teen huomisen jälkeen? Kun periaattessa tämä poikkeusaika on ilmeisesti eletty, ainakin noin laskennallisesti, niin mitä ihmettä sitten teen? vaikka ei se kyllä ole laisinkaan ohi.


7 kommenttia:

  1. Vähintäänkin jatkat päivittäin bloggaamista. Kerrot meille mitä kaikkea tilasit ja mitä aiot tehdä ruoaksi.
    Mun pitäis miettiä pääsiäisen ajan safkat mut ahistaa liikaa. Toisekseen laskin paljonko on rahaa kulunut tällä viikolla ja totesin et saan käyttää kympin että pysyn budjetissa. Mitä ruokaa kympillä pääsiäiseksi ? :D (Onko vika rahan käyttäjässä vai budjetissa?)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä yritin miettiä pääsiäisen ruokia, en pysty. Ei huvita. Me syödään luultavasti ainatätäsamaa.

      Poista
    2. Minulle on luotettavalta taholta mainostettu, että tämä olisi hyvä ja helppo pääsiäisruoka:
      https://www.k-ruoka.fi/reseptit/lammaspyorykkapelti#recipe-comments

      Aion itse korvata minttu-jogurttikastikkeen jollain muulla. En vielä tiedä millä. Mutta tuossa on lammasta helpossa muodossa ja tulee vähällä vaivalla.

      Poista
  2. Ehdottomasti jatkat päivittäin bloggaamista!!

    Jee torstain lomapäivälle! Ja hyvissä ajoin: hyvää pääsiäistä!! 💚💛💚

    VastaaPoista
  3. Jatkat tietenkin! Siis jos se on vielä kivaa, eikä ahista. Kiva näitä on lukea!
    P:n kanssa samaa mieltä: kaikki ruokarapo otetaan ilolla vastaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi itku, meillä on ruokalistalla ainatätäsamaa, päivästä toiseen :)

      Poista