joopa-joo joulukolo

Teini ruokapöydässä: "mun täytyy jättää mun vatsaan joulukolo"
minä: "mitämitä?"
Teini: "höh, se on se paikka, mihin mahtuu jouluruokaa. Joulukolo. Vatsaan. Kato nyt. Tässä on pieni joulukolo, sinne laitetaan lanttulaatikkoa. Sit ei liho jos on tarpeeks joulukoloja"


Kunpa olisikin.

Valtakunta joulukolosta ja -olosta!



Nuoriso osallistui juhlavampaan itsenäisyystapahtumaan.
Yksi kähvelsi kivan juhlamekkoni, koska eioomitäänpäällepantavaa.
Toinen pyysi apuani koska eioomitäänpäällepantavaa.
Kolmas soitti paniikkipuhelun kun olin juhlakävelyllä: äitihei, misonmunkraka ja paita ja puku?

Kului puoli tuntia.
Sitten ensimmäinen palautti sen mekon koska eioomekkopäivä.
Toinen vaihtoi ne vaatteet, jotka oltiin yhdessä valittu, koska einääookivoja.
Kolmas katsoi kaappiinsa ja kysyi aionksnäämunvai?

1 kommentti:

  1. Voi, kun olisi joulukolo! Minäkin antaisin paljon sellaisesta, mutta en tietenkään kuitenkaan niin paljoa, että luopuisin nykyisesti kalori intakesta :D :D

    Minä ostin isoimmalle lapselle valkoisen kauluspaidan itsenäisyyjuhliin. Hra Kepponen silitti sen. 2min lähtöajan jälkeen lapsukainen totesi, että paita on niin tyhmä, että ei pääse käyttöön. Sitten poikanen kaivoi miljoonassa rypyssä olevan ruutupaidan ja taas Hra Kepponen silitti ja tultiin sen verran suunniteltua myöhemmin, että kaikki hyvät paikat olivat jo menneet.

    VastaaPoista