hajanaista epälomaviikon alussa

 yritän viettää viikon mittaista lomaa. Ei tunnu lomalta, tuntuu väliviikolta.



Kevään opinnot on opiskeltu. Kesätyö edessä.
Syksystä en ole kuullut mitään, oletan että minulla se oppisopimuspaikka on yhä olemassa. mutta olen tullut sen suhteen vähän epäluuloiseksi kun en ole saanut mitään väliaikatietoja.

Yritän kehitellä jotain lomaisaa itselleni.
Ajattelin että juon joka aamu aamukahvit parvekkeella.

Tapahtuma alkaa olla muisto vain.
Olen palannut uima-altaalle ja kiipeilyhallille. tosin kiipeily on ihan kamalan vaikeaa, taukoa tuli suunnilleen kuukausi ja olen kangistunut totaalisesti.
ystävä järjesti hauskat kekkerit: joogasimme ja tanssimme balettia. en oikein suoristunut kun olen tullut niin jäykäksi, mutta oli ihanaa. ja koska ei ollut peilejä, oli hetkellinen illuusio siitä, että olin ryhdikäs, suora ja osasin tanssia. oikeasti olin varmaan semmoinen nojatuolin muotoinen pikkujoutsen.

Löysin pitkän ja hartaan pohdinnan ja etsimisen jälkeen langat ja nostelin kesäneuleen puikoille.


Olen yrittänyt vierottaa itseni somesta, lähinnä instasta. Ja sitten vähän myös uutisista. Voin selvästi paremmin kun säännöstelen ja rajoitan niitä.
Luulen että yritän viettää instavapaan kesäkuun.
Toistaiseksi olen rajoittanut insta-ajan muutamaan minuuttiin aamuissa ja illoissa. 

Haluaisin ostella kaikenlaista:
- kellon
- mekkoja (huom. monikko)
- kalenterin
- avainnauhan
- hyvän yöasun
- tossuja (huom. monikko)
- termosmukin
- laukkuja (huom. monikko)
- kissanpuun
- kirjoja (itsestään selvästi monikko)
- erilaisia kosmetiikkajuttuja

Tällä hetkellä en tarvitse näistä mitään. En yhtään mitään.
Vaatteita ja tossuja minulla on enemmän kuin koskaan eläessäni.
Yöasun tarvitsen vasta kun tulevat kylmät säät.
Kello, kalenteri, termosmuki ja kirjoja minulla on. Ja laukkuja myös. Liiankin kanssa.

Yritän saada kesäkuuhun töiden lisäksi liikunnallista ja luovaa pöhinää.
Pitäisi askarrella ainakin lorukortteja ja muita vastaavia inspiraation lähteitä. Mutta niin kauan kun en tiedä, millä kielellä ensi lukuvuonna työskentelen, en viitsi käynnistää mitään valtavaa urakkaa.

Ainiin, teimme Lehtorin kanssa kesä-ämpärilistauksen. 




2 kommenttia:

  1. Olipa kiva kesälista sulla ja lehtorilla. Muistui taas mieleen, että ei se tekemisen tarvitse olla älyttömän spesiaalia. Se voi olla myös tuollaista helposti saavutettavaa kivaa, jota voisi tehdä arjessakin, muttei välttämättä tee. Pitäisi keksiä oma lista. Harmi vaan, että itse kaipaisin spektaakkeleja, arkisen elämäni vastapainoksi. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siksi me kirjoitettiin listaan kaikki arkiset, joita ei muista silloin kun kaipaa arkista tekemistä :D
      Ja suurimmat jutut eivät kumminkaan toteudu, sekin on selvä.

      Poista