intelligentti debatti


Pizzasunnuntaina

Isosisko: jos sais valita, niin mihin ikinä matkustaisitte?

Isoveli: nyt pistit pahan, täytyy miettiä

HraH: ihan helppo, Uuteen Seelantiin

Pikkusisko: jonnekin päiväntasaajalle

Isosisko: Ateenaan. Tai Hollantiin.

HraH: mä oonkin ollut Ateenassa

minä: Calapagossaarille. Tai eikun Pääsiäissaarille

Isoveli: mun täytyy hakee kartta. (tuo karttapallon pöytään)


**

Pizzasunnuntain jälkipuinnilla

minä (hyvin happamasti): höh, nyt toikin pyysi mua feispuukkiin kaveriksi.

HraH: taas joku sukulainen vai?

minä: ei kun yks herrakerhosta

Isoveli: montako kaveria sulla nyt on?

minä: melkein neljäkymmentä. Puuttuu enää kolkytyhdeksän.

Isoveli turskauttaa mehut pitkin pöytää.

**


perjantaina ruokapöydässä

Pikkusisko: Isä, sä olit ennen paljon mukavampi: sä et syönyt niin terveellisesti, sä et ollut niin vanha ja sulla oli omia mielipiteitä.

HraH: häh?

minä: (*kitulias naurukuolema*) Nyt sä oot vanha ja epämukava ja kenen mielipiteet sulla nyt sit on?

Pikkusisko: *mulkoilee merkitsevästi* No sun.
  

2 kommenttia: