Ylipositiivispläjäytys!

- tosihyvä bussikirja eilen. Sain loppuun, siitä tuli tarmokas olo.
- aika hyvä bussikirja tänään, aikaa lukea kaikessa rauhassa.
- produktiivinen työpäivä. Kai.
- onnistuin lopettamaan päänsisäisen negatiivisen väittelyn melkein alkuunsa, onneksi on hyvä bussikirja!
- mainiot kikhernepihvit (sipulia, porkkanaa, kikherneitä, paprikaa, vähän fetaa ja pähkinää, kananmunaa, mausteita. Soseutetaan ja paistetaan. Ainiin, vehnäjauhoja myös)
- aikaa mennä uimaan ennen iltakokousta.
- oli valoisaa ja raikasta vielä viideltä
- uin leppoisasti puolityhjässä hallissa puoli tuntia
- uimisessa parasta on, että ajatus kestää vain yhden hengenvedon verran. Ei ehdi ajatella tyhmiä ajatuksia.
- vesijumppasin puoli tuntia
- saunoin kaikessa rauhassa
- treenirepussa oli termarillinen teetä hörpittäväksi ennen kokousta
- yllättävän hyvä toimikauden aloituskokous. Monen vuoden jälkeen lähdin mukaan luottamustehtäviin, tuntuu siltä että rahkeet riittävät - ja aika. Palkitsevaa.


Kuvituskuva: paikallislehden horoskooppi parin viikon takaa
En tiennyt että olen alkanut tehdä töitä unelmieni eteen
En tiennyt edes että minulla on unelmia
Olen epä-martin-luther-king



6 kommenttia:

  1. Olipas paljon positiivista, ja hyvä niin. Taidan kokeilla noita kikhernepiffejä, sen verran hyviltä kuullostivat….Iloa torstaille <3

    VastaaPoista
  2. Oi, mustakin ois ihanaa, kun olisi tosiaan joku unelma (siis muutakin kuin unelma siitä, että saisi syödä paketillisen jäätelö kenenkään häiritsemättä). Ja vielä alkaisi tehdä töitä sen eteen. Kerro jos löydät/muistat oman unelmasi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä etsin unelmaani vielä. Mä en unelmoi edes jäätelöstä (en oikein pidä jäätelöstä, se on ätöä), mut ehkä unelmoin jonkun muun herkun rouskuttamisesta sohvannurkassa :)

      Poista
  3. Muistelen, että sulla oli tässä hiljattain haaveena, että alkaisit uiskennella enemmän ja se ainakin näyttää toteutuneen. Josko olis vaikka siitä kyse.

    Hauska tietää, että olet oinas. Yksi mun perheen miehistä on myös. Yksi toinen on härkä ja kolmas on kauris. Sarvipäitä kaikki, mutta kovin erilaisia sellasia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. meilläkin oinaan lisäksi härkiä ja kauris :)!

      Totta, olen uiskennellut enemmän. Hyvä kun huomautit!

      Poista